یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۰:۲۱:۱۸

تصویب49 طرح سرمایه‎گذاری در کمیته وجوه سازمان بنادر

باشگاه خبری فراساحل: سرپرست دفتر برون‎سپاری توسعه مشارکت‎های سازمان بنادرو دریانوردی گفت: با تسهیلات کمیته وجوه اداره شده این سازمان به زودی شاهد ساخت 21 شناور و ایجاد اشتغال برای 1200 نفر در صنایع دریایی کشور خواهیم بود. سرپرست دفتر برون‎سپاری و توسعه مشارکت‎های سازمان بنادر ودریانوردی درباره اعطای تسهیلات بانکی ارزان قیمت  به متقاضیان ساخت شناور گفت: در راستای اجرای سیاست‎ها و اولویت‎های اعطای تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت وجوه اداره شده مصوب هیات عامل سازمان بنادر ودریانوردی و در چارچوب تفاهم‎نامه‎های همکاری منعقده با بانک‎های صنعت و معدن، صادرات، ملت و توسعه تعاون در سال 94 تعداد 49 طرح سرمایه‌گذاری در حوزه‎های مختلف اقتصاد حمل و نقل دریایی در کمیته وجوه اداره شده این سازمان مصوب و  به بانک‎های عامل جهت دریافت تسهیلات معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز ارسلان شیرزادی تصریح کرد: طرح‎های تصویب شده شامل ساخت 39 فروند انواع شناور باری، خدماتی، مسافری و تفریحی و اجرای 10 طرح سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اراضی بندری به ارزش 4000 میلیارد ریال و مبلغ تسهیلات 2959 میلیارد ریال است. وی خاطرنشان کرد: در نهایت 33 طرح به مبلغ 2246 میلیارد ریال در بانک‎های عامل مصوب و عملیاتی شد و مبلغ 1200 میلیارد ریال یارانه سود تسهیلات بانکی توسط سازمان بنادر ودریانوردی و کمیته وجوه اداره شده بابت اجرای طرح‎های مصوب فوق در بانک‎های عامل مشخص شد که از محل منابع داخلی این سازمان تامین و پرداخت خواهد شد.


سرپرست دفتر برون‎سپاری توسعه مشارکت‎های سازمان بنادرو دریانوردی یادآور شد: طرح‎های مصوب بانک‎های عامل شامل ساخت 21 فروند انواع شناور مسافری و تفریحی، رستوران دریایی، بارج و یدک‎کش بوده که در راستای حمایت از صنایع داخلی در کشتی‎سازی‎های داخلی نظیر ندیم گسترش خلیج فارس (ایزوایکو)، بحر گسترش خلیج فارس (ایزوایکو)، صنعت و دریا خرمشهر، شناوران زیبا خرمشهر، ناخدای جزیره بوشهر، دریا صنعت تنگستان، مدکندآلوی قشم و ... به‎دست صنعتگران و متخصصان داخلی ساخته و موجبات اشتغال بیش از 1200 نفر را در صنعت دریایی فراهم خواهد کرد.



  کد خبر : 1775
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :